MarchBrooklyn

Första dagen post! Fashion is Passion.

Kategori: fashion

Första dagen ser post!
 
Min stad är ett fantastiskt ställe att vara snygg i sommar. Ja, det är inte gillar New York där street style är fantastiskt men vi komma riktigt nära. Jag lovar att skriva mer om kläder eftersom jag älskar mode. Vad flickan inte har? Min favorit kläder är shorts. Shorts kan du klä upp dem, få dem att se sportig eller normal sommardag. Jag har nära till 50 par shorts och naturligtvis vill ha mer! Med denna dag ser (vilket jag också tycker att det kan vara natt tid titta om jag ville ha) var inspirerad av Taylor swift nya album "vi kommer aldrig att få ihop" "We are never getting back together"detta var väldigt retro vintage och röda läppar är det blandningar av två stilar helt.
 
BERÄTTA FÖR MIG VAD DU TYCKER  ))))
 
Outfit: solglasögon: raybans tröja: H & M kort: hög midja//alloy.com skor: TOMS 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: