MarchBrooklyn

And another one.Och en mer.

Kategori: General

Hej Blogg.se! Detta är mycket spännande för mig att starta denna blogg på svenska! ..Tja, sorta.
Mitt namn är Brooklyn March, jag är en psychology student vid ett universitet i Florida, USA. JAG kanske är konstigt för er läsare att kunna följa en amerikansk flicka blogg men det är exakt därför jag gör detta!
 
För dig Sverige!
 
Jag älskar språk och jag facinated genom alla slags kulturer. Jag har märkt att så mycket som jag älskar ditt land du älskar mig också. USA är så fylld med alla typer av kreativitet/stil/musik som alla länder verkligen gillar att hålla på med.
 intresserad ännu?
 
Min blogg kommer att få massor av dagliga saker en 20 årig högskola flickor ser. Amerikanska kläder, musik, sociala liv, studentliv, sport, böcker, konst och film. Något som hoppar in i min galna huvud.
Kanske är du inte så intresserad, men jag vill påminna om det aldrig gör ont att öppna ditt sinne och lär dig ett par saker. Även min favorit frasen: "Leva och låta leva" Vi är alla unika, inte vara så snabba att döma.
 
Jag är väldigt engagerad i levande livet till fullo. Detta är inte en vanlig blogg.
Hörru du, jag är glad att du läser upp allt detta. Vi kommer att ha kul. xoxo
 
B

Kommentarer


Kommentera inlägget här: